sobota, 31 października 2009

Zamawiamy sprzęt

Skoro konkretny model jest już wybrany trzeba rozejrzeć się, gdzie można go kupić. W Warszawie było raczej ciężko bo Delta Optical nie sprzedaje w ogóle sprzętu marki Meade. Teleskopy.pl na Solcu akurat miały Meady a nawet mój konkretny model ale wyłącznie z nasadką kątową w komplecie. To było dla mnie za drogo bo taki zestaw kosztuje chyba 2700zł a bez nasadki w końcu można się obejść. Poza tym kto powiedział, że musi ona być właśnie od Meada?

Dlatego też zamówiłem sprzęt w Uniwersale. Jako sposób płatności wybrałem przelew i dostałem maila, z które wynikało, że powinienem poczekać aż ktoś z firmy skontaktuje się ze mną podając takie rzeczy jak numer konta na który należy wpłacić pieniądze. Zamówienie złożyłem w czwartek, minął piątek potem weekend nareszcie mamy poniedziałek ale żadnego kontaktu od Uniwersału. Postanowiłem że zadzwonię i zapytam. Pan pod telefonem od razu skojarzył, że rzeczywiście takie zamówienie zostało złożone ale niestety nie może zostać zrealizowane. Nie mają po prostu tych teleskopów w magazynie a następna dostawa będzie za ponad miesiąc. Poradził mi żebym poszukał w innych sklepach.

Wspaniała rada - sam bym na to nie wpadł. Szkoda że nie powiadomił mnie wcześniej - np. w czwartek kiedy zamawiałem ten teleskop. Szkoda, że w ogóle nie raczył się ze mną skontaktować. Tłumaczył że miał do mnie właśnie dzwonić ale aktualnie jest w terenie gdzie instaluje nowe planetarium. Ech.. co mnie to obchodzi? W każdym razie swój teleskop zamówiłem na stronie teleskopy.net (tak - to ta sama na którą narzekałem ze względu na tragiczny wygląd - jednak udało mi się zorientować, że jest to sklep i złożyć zamówienie bez przeżycia szoku estetycznego). I tutaj wszystko przebiegło bez żadnych przeszkód.

Niniejszym skreśliłem uniwersał z listy sklepów przyjaznych klientom którzy nie wydają astronomicznych kwot na instalacje planetariów i zacząłem niecierpliwie oczekiwać przesyłki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz